štvrtok 15. októbra 2015

Kokosové muffiny s bielou čokoládou

Ku kávičke ideálny koláčik. A tieto nie sú ani presladené a krásne voňajú. Recept som našla na vareche, ale prispôsobila som si ho podľa svojich skúseností, aby bol ľahší. Takže nech sa páči :)


Suché suroviny:
2,5 hrnčeka polohrubej múky
0,5 hrnčeka práškového cukru
1 ks vanilkového cukru
1 hrnček kokosu alebo 0,5 hrnčeka kokosovej múky
1 ks prášku do pečiva
100 g čokolády (biela, tmavá)
štipka soli


Mokré suroviny:
2 ks vajec
1 hrnček mlieka
0,5 hrnčeka masla

2-3 lyžice kyslej smotany

Postup:

1. Tradičný postup ako pri všetkých receptoch na muffiny, s ktorými som sa stretla, najskôr si zmiešame suché suroviny vrátane nasekanej čokolády, ja som použila bielu.

2. Potom zmiešame zvlášť mokré suroviny. Odporúčam najskôr vajíčka zašľahať metličkou v mlieku a postupne pridať zvyšné suroviny - OKREM kyslej smotany. Tá prichádza ako posledná do cesta.

3. Do suchých surovín postupne vmiešavame morké. A úplne nakoniec pridávame kyslú smotanu po lyžiciach podľa hustoty cesta. Cesto je pomerne dosť husté, nezľaknite sa.

4. V košíčkoch vo forme na muffiny nechápe piecť cca 20 - 30 min pri 180°, potom necháme vychladnúť a prejedáme sa, čo nám hrdlo ráči :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára